BeamNG.Drive Kwiecień 2015: Raport prac

Nad niektórymi z nowych rzeczy, pracujemy od ostatniej wersji. 🙂

Nowości:

  • Nowy interfejs użytkownika (znacznie czystsze, bardziej opływowy, łatwiejszy w użyciu od strony deweloperskiej również) (WIP)

    

  • System odzyskiwania pojazdów – to pozwala na respawn w poprzedniej lokalizacji, wybierając „Wstaw”. (WIP – atm zawiera tylko pozycję, obrót zostanie dodany również
  • Inteligentniejsze SI – można zrobić 3-punkty skręcania teraz – WIP
  • Dodano stałe wsparcie węzłów – blokowanie wybranych węzłów do pozycji, bez możliwości przesuwania – WIP: łamie atm, jeżeli pojazd zawiera koła: |
  • Nowa belka wzmocnienia ściany bocznej dodany do modelu opony – mniej przesuwne podczas manewrowania w gazie. Uwaga: jest to tylko w fazie eksperymentalnej

  • Nowe opcje debugowania – Środek ciężkości, wizualizacje waga węzłów, przejrzystości wiązki i więcej.

  • Optymalizacje symulacji ciśnienia

Naprawione błędy:

  • Naprawiono niektóre opcje graficzne nie przebywających po restarcie
  • Naprawiono lua
  • Wiele poprawek i ulepszeń AI

Zawartość:

  • Nowy drążek kierowniczy jbeam dla pojazdów Gavril serii D i H
  • Nowe opony do Covet za pomocą belki wzmacniające ścianki bocznej
  • Praca nad modelem i teksturami Roamera

 

  • Usprawnienia zawieszenia i opon dla Covet
  • Postęp w wnętrzu 200BX

 

 

Powyższe zmiany są w toku i nie mogą zostać wydane w tym momencie, ale ukażą się w najbliższych aktualizacjach.