Nowa wersja BeamNG – v.0.4.1.0 – wydana!

Wersja 0.4.1.0, wita DX11 🙂

Ta aktualizacja zajęła nam więcej czasu, ponieważ pracowaliśmy nad większymi zmianami. Szacowany czas był wystarczająco długi aby wydać aktualizację o dobrej jakości.

DirectX 11

Przenieśliśmy grę z DirectX 9 do DirectX 11. Korzyści, które z tego wynikają to są lepsze osiągi, zgodność z technologiami przyszłości i dobry krok w kierunku modernizacji silnika gry. Minusem jest to, że DirectX 11 na Windows XP.

Funkcje:

  • Przeniesiono kilka obliczeń na GPU, co znacznie przyspieszyło flexmeshe;
  • Wdrożono realistyczny Układ stabilizacji toru jazdy w wielu konfiguracjach: Użyj CTRL + Q, aby przełączyć. Hirochi Sunburst jest obecnie jedynym pojazdem na tyle nowoczesnym by mieć wsparcie ESC;
  • Mała poprawka czasu uruchamiania gry;
  • Dodano domyślny force-feedback dla kierownic FANATEC i T500RS;
  • Nowe tło w menu głównym zastępuje rozmyte tło wideo – Wyższa jakość i wyższa atrakcyjność;
  • Dodano nowy pojazd Lua API: getYawAngularVelocity, getPitchAngularVelocity, getRollAngularVelocity;
  • Dodano brakePressureDelay do symulacji opóźnienia hamulców pneumatycznycz w ciężkich pojazdach;
  • Listy zmian w menu głównym i na karcie informacji;
  • Ulepszono wizualizację debugowania dźwięków;
  • System Windows 10: Testowano i stwierdzono, że działa dobrze, raportowanie wersji naprawione.

Urządzenia wejścia:

  • Kółko myszy, oś i niektóre przyciski mogą być przypisane teraz, co pozwala mieć sterowanie myszy :);
  • Poprawa powiązań: teraz szybciej i bardziej bezpośrednie wywołanie: VLua, Elui, JS lub TS;
  • LED-owy pasek RPM działa w kierownicy G27;
  • Poprawiono ustawianie powiązań wysokiej klasy kontrolerów, które może wystrzelić gwałtownie (takich jak FANATEC CS lub Saitek X-55);
  • Naprawiono brak możliwości dodawania i zapisania wiązania;
  • Prawy przycisk myszy „patrz” jest teraz bindująca jak reszta (i może być zastąpiony przez sterowanie myszką, przyspieszenia i hamulca, i wiele innych);
  • Dodano opcje filtrowania do kontroli myszy (strefa martwa, liniowość, inwersja);
  • Wyświetl nazwy kontrolera obok przycisku osi / identyfikatora podczas edycji bindów (aby pomóc tym z wielu kontrolerów połączonych w tym samym czasie);
  • Ikona Wyświetl typ urządzenia (klawiatura, gamepad, itp ikon) obok większości zadań bindujących;
  • Drobne poprawki GUI w menu kontrolnym, aby zwiększyć czytelność;
  • Tryb „Funkcje zaawansowane” teraz wyłącza również pewne skróty klawiszowe używane do debugowania i podobne.

Poprawki błędów:

  • Zoptymalizowano ładowanie pojazdów;
  • Prędkościomierz używa średniej prędkości kół, a nie prędkości jednego z kół;
  • Naprawiono rdzeń fizyczny, który gubił belki w niektórych przypadkach;
  • Ulepszenia układów różnicowych;
  • Naprawiono problem z ładowaniem modyfikacji „Dead Island”, gdy była aktywna opcja „Direct Sound”;
  • Usunięto wszystkich dostawców dźwięków, oprócz jednego;
  • Naprawiono błąd, gdzie nie można zdefiniować urządzenia audio prawidłowo;
  • Poprawiono wartości ujemne w Wyborze koloru;
  • Poprawiono zmianę zawieszenia, która wyłączała sterowanie kołami;
  • Poprawiono sortowanie wyświetlanych obiektów w celu zmniejszenia szybkości wypełniania pikseli, zmiany stanu GPU oraz poprawki wystąpień;
  • Naprawiono błąd, gdy więcej niż 16 dźwięki grają w tym samym czasie;
  • Poprawiono domyślną gęstość wody, która była zbyt niska.

Interfejs Użytkownika:

  • Dodano aplikacje debugowania Układu stabilizacji toru jazdu i ABS-u;
  • Nowe i udoskonalone wybieranie koloru w wyborze pojazdu;
  • Poprawienie skalowania UI;
  • Ulepszone automatyczne ukrywanie deski rozdzielczej: po 30 sekundach i tylko wtedy, gdy nie jest otwarta zakładka;
  • Poprawiono wydajność menu wyboru pojazdu;
  • Poprawiono błąd w interfejsie użytkownika z dwóch egzemplarzach urządzeń audio dzięki czemu interfejs przestawał działać;
  • Poprawiono Tacho2 się, gdy brakuje wartości silnika: „NaN” nie jest wyświetlany, ale zamiast tego teraz ukrywa wartość.

Mapy / Rozgrywka:

  • Jungle Rock Island: postępy na lotnisku, poprawa AI, nowe materiały / tekstury, dodano fort, poprawiono nagle kończącą się drogę gruntową, także teraz mapa jest stabilna;
  • GridMap: Dodano poprawki w obiektach LOD, inne istniejące próbki terenowe;
  • Wschodnie Wybrzeże USA: Poprawa materiałów i budynków dla zwiększenia wydajności;
  • 4 nowe scenariusze: test łosia, Skrót na Jungle Rock Island, Skoki na Wschodnim Wybrzeżu USA, dostawy ciężkich maszyn;
  • Zaktualizowany colmesh dla betonowej bariery;
  • Poprawiono scenariusz „Supercar Rally”;
  • Poprawiono scenariusz „Island Tour”.

Pojazdy:

  • T75: Dodano nowy Cement Mixer upfit. Ciągłe optymalizacje. Przeprojektowany przedni jbeam lepiej symulować resory piórowe. Poprawiono brakujące kaptur i błotników, tylne reflektory oraz kamery. Poprawiono problemy związane z niestabilnością;
  • Sunburst: Dodano nowe rajdowe części i hamulce bez ABS do Hirochi Sunburst Rally;
  • 200BX: Dodano nowe spojlery („X type” i „Mała Warga”).
  • D15: Dodano nowe części dla konfiguracji „off-road” i „D15 V8 4WD Flat-bed Custom” . Poprawiono ustawienia ABS dla „stalówek”, zwiększone tłumienie zawieszenia przedniego;
  • D15 / Roamer – Mała Przyczepa: Poprawione koła przyczepy, kolizji i zawieszenie;
  • Roamer: Dodano nowe obiekty bagażnik dachowy, koło zapasowe, torba;
  • Sunburst: Usztywniono zawiasy, reflektory, chlapacze;
  • Ulepszony system ABS, również strojenie (w zależności nowy system): 200BX, D15, Grand Marshal, Sunburst;
  • Bolide: Poprawiono normalmap artefakt, trwałe drzwi kolizji z błotnikami, usztywnione podwozie
  • Covet: Dodano nowe części rajdowych do Ibishu Covet Rally. Zwiększona moc w modelu podstawowym;
  • Grand Marshal: Usztywniono podwozie i tylny zawias drzwi, deske rozdzielczą oraz stałe rozciąganie się samochodu;
  • Pigeon: Zwiększono moc tłumienia zawieszenia;
  • Van: Poprawiono rozciąganie się lusterka wstecznego, zwiększone tłumienie zawieszenia przedniego;
  • Betonowa Bariera: przerobiono węzły / belki, zastąpiony zaktualizowanym modelem;
  • Dodano „kick Plate” prop (scenariusz z tym czymś będzie w kolejnych wersjach);
  • Ulepszenia / poprawki Flexbody: 200BX, Bolide, Covet D15 / Roamer, Grand Marshal, Sunburst, T75;
  • Poprawki do wytrzymałości szkła: 200BX, Bolide, Covet D15 / Roamer, Grand Marshal, Moonhawk, Sunburst, T75

W przypadku zmian w swoich powiązań wejściowych, można pominąć mapowania domyślne dla nowych działań. Można albo zresetowany do ustawień domyślnych lub, map ręcznie. Pracujemy w sprawie ustalenia tej kwestii wymyślić ponownie w przyszłości.

Jeśli gra nie uruchomi się, spróbuj usunąć „Moje dokumenty / BeamNG.drive” folder.